Sony MDR-ZX300W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-ZX300W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Gerrit071 02-02-2014
Geschreven voor: Sony MDR-ZX300W

Gekocht voor mijn dochtertje voor € 19,00.
Ziet er flitsend uit. De hoofdtelefoon geeft wel de bas en de hoge tonen weer, maar blijft wel dof klinken.
Op zich niet erg voor deze prijs. Het geluid qua prijs/ kwaliteit is goed te noemen. De hoofdtelefoon is echter ook niet bedoeld voor de echte high end audio mensen.

SarahElisa 11-01-2012
Geschreven voor: Sony MDR-ZX300W

Ik heb deze koptelefoon net net binnengekregen. Over het algemeen ben ik er tevreden over. Het geluid prima, niet te vergelijken met duurdere koptelefoons maar er zit een bas in en het geluid vervormt niet. Waar ik vooral over te spreken ben is het design. Het model doet bij een beetje denken aan Beats by Dre. Het is echt een koptelefoon voor als je onderweg, buiten, op het werk of op school muziek wilt luisteren. Als je echt op zoek ben naar kwaliteit is deze niet geschikt maar dat was ik ook niet. Dus als je op zoek ben naar een leuke koptelefoon voor weinig geld is deze zeer geschikt!